مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-19اقتصادي

توقیف بیش از 11 هزار قوطی نوشیدنی قاچاق در رودبار 


فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از 11 هزار و 600 قوطی نوشیدنی انرژی زای قاچاق در بازرسی از دو دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رودبار خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از 11 هزار و 600 قوطی نوشیدنی انرژی زای قاچاق در بازرسی از دو دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی، گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی رودبار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو باری نیسان که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 11 هزار و 664 قوطی نوشیدنی انرژی زای قاچاق در بازرسی از این خودروها خبر داد و گفت: در این رابطه متهمان 41 و 42 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی به تحویل نوشیدنی ها به اداره تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله ها را 5 میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 11 هزار قوطی نوشیدنی قاچاق در رودبار 

توقیف بیش از 11 هزار قوطی نوشیدنی قاچاق در رودبار